Portál elektronických služieb Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky https://portal.mhsr.sk

[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...


Pokračuj v čítaní alebo preskoč na hlavné menu. Iné možnosti: Prejdi na Vyhľadávanie alebo Pätičku stránky.




Detail podujatia

Vytvorené dňa: 18.01.2019      Aktualizované dňa: 18.01.2019

 

Názov podujatia: Nauč sa zvládnuť námietky zákazníkov
Popis podujatia: ČO SA DOZVIETE? ako a prečo vznikajú námietky aký je rozdiel medzi skrytou a oprávnenou námietkou ako odhaliť, že nám zákazník nehovorí pravdu čo robiť, keď nám zákazník nehovorí pravdu ako sa tvorí banka námietok diskusia KTO JE VÁŠ LEKTOR? Ing. Alica Obešlová - obchodníčka, koučka a trénerka zameraná na praktickú implementáciu predajných a komunikačných zručností s cieľom vyzdvihnúť silné stránky osobnosti a zvýšiť efektivitu práce v telemarketingu a v priamom predaji, spoluautorka úspešného projektu „Obchodník Obchodníkovi“. Michal Greschner – špecializuje sa na prácu v teréne s obchodníkmi, ktorí komunikujú priamo so zákazníkmi. Skúsenosti z predaja nadobudol v oblasti telekomunikácii, advertisingu, poisťovníctva, energetiky, zabezpečovacích systémoch a spotrebných materiálov. Má akreditáciu na svoj autorský vzdelávací projekt Predajné zručnosti a realizuje vlastný úspešný projekt „Obchodník Obchodníkovi“. KONTAKT: Tím Rastového programu NPC Žilina: rp.za@npc.sk. Účasť je bezplatná, počet účastníkov obmedzený.
Dátum konania: 30.01.2019 - 30.01.2019
Miesto konania: Cadca (Slovenská republika, 022 01 Čadca, Námestie slobody 30)
Typ podujatia: Podujatie
Organizátor:
Spoluorganizátor:
Kapacita účastníkov: 0
Počet dní: 0
Poplatky:
Téma podujatia: (Bez zamerania)
Odkazy:

 

 

Pokračuj v čítaní alebo preskoč na hlavné menu. Iné možnosti: Prejdi na Vyhľadávanie alebo Pätičku stránky.



 verzia 2.0.9

Hore